Gala.pl



Sierpień 2009

Pn Wt Śr Cz Pi So Ni
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

pufa

Status: online

wyślij wiadomość

Turn it up, it's five minutes to midnight!

2009-08-08
zgłoś naruszenie »

I znowu Panterowe (cóż ja poradzę), z szarlotkowego wypadu again

Dziś taki dzień lekko chandrowaty, ale się nie dam i już.
Jakoś tak sobie dzisiaj siedziałam przy swoim super-ekstra oknie balkonowym (to jest chyba szara eminencja zachwytu, tak, chyba osiągnęłam już ten etap ;D) i przypomniało mi się pewne fajne wspomnienie z zeszłego roku szkolnego: dwudniowa wycieczka, ośrodek w Wólce Kosowskiej, moja klasa po raz pierwszy ma własne dwuosobowe pokoje tylko dla siebie. Jaka to była radość! Wszyscy łaziliśmy do siebie nawzajem sprawdzać, jak inni mają w pokojach i czy mają Vivę Polska w telewizorze xD U Czyżyka w szafie pełno słodyczy i litry słodkich napojów, pamiętam, jak załatwiałam mu ibuprom, bo w naszym pokoju zabrakło picia ;DD
I ten fajny moment, kiedy na całe nasze skrzydło ktoś puścił na Vivie piosenkę Metro Station - Shake it na cały regulator. Pamiętam, jak skakałyśmy z Zuzą po całym piętrze, tańcząc i śpiewając xD Tak normalnie to słuchamy ambitniejszej muzyki, ale takie młodzieżowe szity są najlepsze, jeśli chodzi o zachowywanie wspomnień, głupie zachowania i dzikie tańce ;D
Teraz mam fazę na Boys Like Girls - Five minutes to midnight oraz The Great Escape. Przepraszam, ale to naprawdę niezależne ode mnie xD
Chce mi się Zuzy, żeby już wróciła z tych kolonii i żeby było z kim potańczyć.
Chce mi się Panter, żeby już wróciła od tej babci (choć jeszcze chyba nie pojechała xD), żebyśmy poszły na tymbarki.
Chce mi się Kasioch, i chyba nawet się z nią jutro umówię.
Chce mi się Pauli, bo się stęskniłam.
Chce mi się Dadziastej, ale ciii, bo niedługo ma urodziny ;D
No dobraaaa, Izi też mi się chce, nie marudź To przez tą małpkę wczoraj jak głupia śmiałam się dwie minuty do słuchawki telefonu. Powód... lepiej niech zostanie między nami xD
Jeeeej. Człowiek tak zostanie dzień w domu i się zastanawia, co by zrobił bez przyjaciół. Bez naszych kuleczek i pyków, bez tańców, emocjonalnych kalek, bum-bum-bum, rewolwerów, dzikich łaskotek, rzucania się na siebie w najmniej odpowiednich momentach i aspołecznych zachowań - czasami.
I chyba tylko dlatego chce mi się wracać do szkoły, żeby z nimi przebywać średnio sześć godzin dziennie, każdego dnia. I w weekendy jeszcze więcej. xD
Bo wakacje są, wszyscy w rozjazdach, ja też w najbliższym czasie do Krakowa na parę dni się wybieram. Fajna okazja do porobienia zdjęć, gdyby... no właśnie, gdybym w marcu nie rozwaliła sobie aparatu.
Ale nie, nie damy się chandrze. Nie dziś!

Użytkownik nie wyraził zgody na komentowanie zdjęć przez niezalogowanych Gości.
Zarejestruj się albo zaloguj na profil.


kasioch
11/08 11:34

uwielbiam to zdjęcie!

09/08 14:44

Ooo jak słodko... : )

paola
09/08 14:19

Ja też się stęskniłam!
Za wami i za ...! (xDDD)
Ale jutro idziemy na basen!;**;333333